Bloggen
Från första kontakten till sista leveransen bara bra saker med detta företag!
Det som fick mig att känna mig trygg var att de verkligen lyssnade. Jag fick väl avvägda motfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de kom tillbaka med besked i rätt tid och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den ärligheten ger ro i magen, vilket märks i slutresultatet.
Resultatet börjar med kvalitet i varje steg.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag uppskattar verkligen deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med ACservice Örnsköldsvik!