Bloggen
Allt vi upplevt med det här företaget har varit bra.
Det som mest imponerade var deras lyhördhet. De ställde genomtänkta frågor, lösningar som förtydligade vägen framåt och tydlig vägledning när något behövde ändras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, återkoppling kom precis som utlovat och när något ändrades fick jag veta varför. Den ärligheten ger ro i magen, och det känns i helheten.
Kvalitet i varje steg du känner.
Sammanfattningsvis är det här ett team man verkligen kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag är väldigt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Bilrekond Härnösand!