ÅM Consulting Åsa Melander (Melander, Åsa) är min rekommendation för Bilrekond för er i Härnösand

Bloggen

Vad sägs om att läsa alla våra roliga och intressanta blogginlägg?

Allt vi upplevt med det här företaget har varit bra.

Jag vill rikta ett stort och djupt tack till detta företag för en upplevelse som visade prov på omtanke, yrkesskicklighet och en klar vilja att förstå mina behov. Från allra första samtalet kändes allt tryggt och välplanerat. Tonen var varm och professionell, jag fick klara besked utan krångel och varje steg var tydligt beskrivet vilket gjorde allt lätt att hänga med i gällande Bilrekond Härnösand.

Det som mest imponerade var deras lyhördhet. De ställde genomtänkta frågor, lösningar som förtydligade vägen framåt och tydlig vägledning när något behövde ändras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, återkoppling kom precis som utlovat och när något ändrades fick jag veta varför. Den ärligheten ger ro i magen, och det känns i helheten.

Kvalitet i varje steg du känner.

Satta tider hölls, leveranserna var genomtänkta och väl kvalitetssäkrade, och varje detalj hanterades med omsorg. Det fanns en påtaglig yrkesstolthet genom hela processen, där minsta detalj spelade roll. När projektet var avslutat stannade de inte upp, de tog kontakt för att försäkra sig om att allt föll på plats och att jag kände mig nöjd. Det är en omtanke som tyvärr är ovanlig och därför uppskattas desto mer.

Sammanfattningsvis är det här ett team man verkligen kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag är väldigt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Bilrekond Härnösand!

Rulla till toppen