Bloggen
Det går bara att säga bra saker om den här byrån!
Det som mest imponerade var hur lyhörda de var. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt samt tydliga besked när något behövde ändras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den tydligheten inger förtroende, och det känns i helheten.
Steg för steg levererar vi kvalitet.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De kombinerar ordning och hjärta på ett sätt som gör samarbetet både enkelt och trevligt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Bilrekond Timrå!