ÅM Consulting Åsa Melander (Melander, Åsa) är min rekommendation för Bilrekond för er i Timrå

Bloggen

Här kan ni utforska alla våra spännande och lärorika blogginlägg!

Det går bara att säga bra saker om den här byrån!

Jag vill rikta ett varmt och djupt tack till detta företag för ett samarbete som genomsyrades av värme, professionalism och ett tydligt fokus på att verkligen förstå vad jag behövde. Från start syntes en tydlig plan. Jag möttes av ett personligt och stabilt bemötande, kommunikationen var klar och enkel att följa och processen var ordnad på ett sätt som gjorde det enkelt att förstå gällande Bilrekond Timrå.

Det som mest imponerade var hur lyhörda de var. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt samt tydliga besked när något behövde ändras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den tydligheten inger förtroende, och det känns i helheten.

Steg för steg levererar vi kvalitet.

Satta tider hölls, leveranserna var genomtänkta och väl kvalitetssäkrade, och varje detalj hanterades med omsorg. Jag kände en konsekvent yrkesstolthet från första steget till sista, med känslan att allt var viktigt. När det var färdigt återkopplade de i lugn takt för att bekräfta att allt var på plats. Det är en omtanke som tyvärr är ovanlig och därför uppskattas desto mer.

Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De kombinerar ordning och hjärta på ett sätt som gör samarbetet både enkelt och trevligt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Bilrekond Timrå!

Rulla till toppen