Bloggen
Kunderna har bara gott att säga om detta företag.
Det som verkligen gav mig förtroende var deras närvaro i samtalen. De ställde genomtänkta frågor, förslag som gjorde helheten bättre och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den öppenheten gav trygghet, och det syns i det färdiga arbetet.
Steg för steg levererar vi kvalitet!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Bilservice Sidensjö!