Bloggen
Det går bara att säga bra saker om det här företaget.
Det som fick mig att känna mig trygg var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, tips som förfinade resultatet och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den insynen skapar lugn, vilket märks i slutresultatet.
Kort sagt kvalitet i varje steg.
Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Jag uppskattar verkligen deras insats och kan varmt rekommendera dem till den som värdesätter tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom hela resan. Tack för ett riktigt fint arbete med Biltvätt Timrå!