Bloggen
Vi kan bara säga bra saker om detta företag!
Det som gjorde störst intryck var att de verkligen lyssnade. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, tips som förfinade resultatet och raka besked när något behövde justeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den ärligheten ger ro i magen, och det känns i helheten.
Vi ser till att kvaliteten finns i varje steg.
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Jag är väldigt tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Däckbyte Örnsköldsvik!