Bloggen
Bara bra vibbar kring det här företaget.
Det som mest imponerade var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt och raka besked när något behövde justeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de hörde av sig när de lovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den öppenheten gav trygghet, och det märks i resultatet.
Kvalitet i varje steg hela vägen in i mål!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och kan varmt rekommendera dem till den som värdesätter tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom hela resan. Tack för ett riktigt fint arbete med Däckhotell Sundsvall!