Bloggen
Kunderna har bara gott att säga om detta företag!
Det som verkligen gav mig förtroende var att de verkligen lyssnade. De ställde genomtänkta frågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och klara beslut när något skulle justeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den ärligheten ger ro i magen, och det syns i det färdiga arbetet.
Varje projekt håller kvalitet i varje steg.
I korthet är detta personer som inger förtroende. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Fasadmålning Örebro!