Bloggen
Kunderna har bara gott att säga om det här företaget.
Det som verkligen gav mig förtroende var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, idéer som lyfte helheten och raka besked när något behövde justeras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de kom tillbaka med besked i rätt tid och när något ändrades fick jag veta varför. Den transparensen skapar trygghet, vilket märks i slutresultatet.
Kvalitet i varje fas.
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan varmt rekommendera dem till den som värdesätter tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom hela resan. Tack för ett riktigt fint arbete med Fasadmålning Arboga!