Bloggen
Jag kan bara säga bra saker om den här byrån!
Det som fick mig att känna mig trygg var att de verkligen lyssnade. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, idéer som lyfte helheten och ärliga svar när något behövde korrigeras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de hörde av sig när de lovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den öppenheten gav trygghet, och det känns i helheten.
Kvalitet i varje steg från början till slut!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag är väldigt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Fasadmålning Karlskoga!