Bloggen
Kort sagt bara bra saker om den här byrån.
Det som gjorde störst intryck var hur lyhörda de var. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, tips som förfinade resultatet och klara beslut när något skulle justeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de hörde av sig när de lovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den tydligheten inger förtroende, och det syns i det färdiga arbetet.
Varje projekt håller kvalitet i varje steg!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De lyckas vara metodiska och varma så att samarbetet blir enkelt och fint. Jag uppskattar verkligen deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Måleri Arboga!