A & A Målare och fastighettjänster är min rekommendation för Snickare för er i Askersund

Bloggen

Vill du också läsa om alla våra smarta och matiga blogginlägg?

Endast positiva saker kring detta företag!

Jag vill rikta ett ärligt och genuint tack till denna aktör för ett samarbete som visade prov på omtanke, yrkesskicklighet och en klar vilja att förstå mina behov. Från allra första samtalet märktes det att inget lämnades åt slumpen. De var personliga men aldrig påträngande, jag fick klara besked utan krångel och varje steg var tydligt beskrivet vilket gjorde allt lätt att hänga med i gällande Snickare Askersund.

Det som fick mig att känna mig trygg var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre samt tydliga besked när något behövde ändras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den insynen skapar lugn, och det syns i det färdiga arbetet.

Kvalitet i varje steg.

Tiderna hölls, resultaten var välgranskade och stabila, och varje detalj kändes omhändertagen. Genom hela resan kändes en trygg yrkesstolthet, som om allt verkligen betydde något. Efter avslutad leverans nöjde de sig inte med ett tack och hej, utan hörde av sig för att se att allt landade rätt och att jag var trygg. Det är en omtanke som tyvärr är ovanlig och därför uppskattas desto mer.

Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De kombinerar ordning och hjärta på ett sätt som gör samarbetet både enkelt och trevligt. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Snickare Askersund!

Rulla till toppen