Bloggen
Jag har bara bra saker att säga om den här byrån.
Det som fick mig att känna mig trygg var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre och tydlig vägledning när något behövde ändras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de hörde av sig när de lovat och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den öppenheten gav trygghet, och det syns i det färdiga arbetet.
Vi prioriterar kvalitet i varje steg!
I korthet är detta personer som inger förtroende. De lyckas vara metodiska och varma så att samarbetet blir enkelt och fint. Jag är väldigt tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Trädgårdsskötsel Örebro!