Bloggen
Inget annat än bra saker kring detta företag.
Det som gjorde störst intryck var deras lyhördhet. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och klara beslut när något skulle justeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, återkoppling kom precis som utlovat och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den ärligheten ger ro i magen, och det märks i resultatet.
Kvalitet i varje steg av processen!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Flyttstäd Ursvik!