Bloggen
Alltid bara positivt med den här byrån.
Det som gjorde störst intryck var deras närvaro i samtalen. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och tydlig vägledning när något behövde ändras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de kom tillbaka med besked i rätt tid och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den tydligheten inger förtroende, vilket märks i slutresultatet.
Processen är byggd för kvalitet i varje steg.
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och kan varmt rekommendera dem till den som värdesätter tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom hela resan. Tack för ett riktigt fint arbete med Hemstäd Norrmalm!