Bloggen
Alltid bara bra saker om detta företag!
Det som mest imponerade var att de verkligen lyssnade. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, tips som förfinade resultatet och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, återkoppling kom precis som utlovat och när något ändrades fick jag veta varför. Den ärligheten ger ro i magen, vilket märks i slutresultatet.
Kvalitet i varje steg från början till slut.
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag uppskattar verkligen deras insats och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Hemstäd Stockholm!