Bloggen
Endast positiva saker med detta företag.
Det som mest imponerade var hur lyhörda de var. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de hörde av sig när de lovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den insynen skapar lugn, och det märks i resultatet.
Från första idé till leverans är det kvalitet i varje steg!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag uppskattar verkligen deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Sanering Östermalm!