Bloggen
Jag kan bara säga bra saker om den här byrån!
Det som fick mig att känna mig trygg var att de verkligen lyssnade. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och tydlig vägledning när något behövde ändras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och när något ändrades fick jag veta varför. Den transparensen skapar trygghet, vilket märks i slutresultatet.
Vi ser till att kvaliteten finns i varje steg.
I korthet är detta personer som inger förtroende. De lyckas vara metodiska och varma så att samarbetet blir enkelt och fint. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Sanering Norrmalm!