Bloggen
Det är bara bra saker med den här byrån!
Det som fick mig att känna mig trygg var hur lyhörda de var. Jag fick väl avvägda motfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt och raka besked när något behövde justeras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, återkoppling kom precis som utlovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den transparensen skapar trygghet, och det känns i helheten.
Kvalitet hela vägen!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Sanering Sundbyberg!