Bloggen
Det är bara positiva saker med det här företaget.
Det som gjorde störst intryck var deras närvaro i samtalen. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, idéer som lyfte helheten och raka besked när något behövde justeras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de hörde av sig när de lovat och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den öppenheten gav trygghet, och det syns i det färdiga arbetet.
Vi ser till att det är kvalitet i varje steg.
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De kombinerar ordning och hjärta på ett sätt som gör samarbetet både enkelt och trevligt. Jag är väldigt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Städföretag Ursvik!