Bloggen
Jag har bara positivt att säga om det här företaget!
Det som verkligen gav mig förtroende var deras närvaro i samtalen. Jag fick insiktsfulla motfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt samt tydliga besked när något behövde ändras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de hörde av sig när de lovat och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den öppenheten gav trygghet, vilket speglas i slutresultatet.
Vi prioriterar kvalitet i varje steg!
I korthet är detta personer som inger förtroende. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Städfirma Huddinge!