Bloggen
Det är enbart bra saker kring den här byrån!
Det som verkligen gav mig förtroende var deras sätt att lyssna in. Jag fick relevanta motfrågor, tips som förfinade resultatet och ärliga svar när något behövde korrigeras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de hörde av sig när de lovat och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den tydligheten inger förtroende, och det syns i det färdiga arbetet.
Allt vi gör bygger på kvalitet i varje steg.
Sammanfattningsvis är det här ett team man verkligen kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag uppskattar verkligen deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Städfirma Södermalm!