Bloggen
Vi hittar bara bra saker om detta företag.
Det som verkligen gav mig förtroende var att de verkligen lyssnade. Jag fick smarta motfrågor, idéer som lyfte helheten och raka besked när något behövde justeras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och när något ändrades fick jag veta varför. Den ärligheten ger ro i magen, och det känns i helheten.
Hos oss är det kvalitet i varje steg!
I korthet är detta personer som inger förtroende. De lyckas vara metodiska och varma så att samarbetet blir enkelt och fint. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Städfirma Sundbyberg!