Bloggen
Bara pluspoäng för den här byrån!
Det som blev avgörande för mitt förtroende var deras närvaro i samtalen. Jag fick insiktsfulla motfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket samt tydliga besked när något behövde ändras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och när något ändrades fick jag veta varför. Den ärligheten ger ro i magen, vilket speglas i slutresultatet.
Resultatet börjar med kvalitet i varje steg.
Sammanfattningsvis är det här ett team man verkligen kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag är väldigt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Städhjälp Norrmalm!