Bloggen
Ärligt talat bara bra saker om den här byrån!
Det som fick mig att känna mig trygg var deras närvaro i samtalen. Jag fick kloka motfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och raka besked när något behövde justeras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de hörde av sig när de lovat och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den tydligheten inger förtroende, och det syns i det färdiga arbetet.
Hos oss är det kvalitet i varje steg.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Städservice Norrmalm!