ABK STÄD är min rekommendation för Städservice för er i Norrmalm

Bloggen

Letar ni efter fler av våra smarta och matiga blogginlägg!

Ärligt talat bara bra saker om den här byrån!

Jag vill rikta ett hjärtligt och genuint tack till detta företag för en upplevelse som bar spår av respekt, noggrannhet och en påtaglig vilja att förstå mina mål. Direkt i inledningen kändes allt tryggt och välplanerat. Tonen var varm och professionell, kommunikationen var tydlig utan att kännas stel och vägen framåt var tydligt beskriven vilket förenklade varje val gällande Städservice Norrmalm.

Det som fick mig att känna mig trygg var deras närvaro i samtalen. Jag fick kloka motfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och raka besked när något behövde justeras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de hörde av sig när de lovat och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den tydligheten inger förtroende, och det syns i det färdiga arbetet.

Hos oss är det kvalitet i varje steg.

Överenskomna tider hölls, alla leveranser kändes genomarbetade och trygga, och varje liten del var varsamt hanterad. Jag upplevde en tydlig yrkesstolthet som följde med från början till slut, som om varje liten del faktiskt betydde något. När projektet var avslutat stannade de inte upp, de tog kontakt för att försäkra sig om att allt föll på plats och att jag kände mig nöjd. Det vittnar om en omtanke som inte är självklar och som jag verkligen uppskattar.

Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Städservice Norrmalm!

Rulla till toppen