Bloggen
Det går bara att säga bra saker om det här företaget.
Det som gjorde störst intryck var deras lyhördhet. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de kom tillbaka med besked i rätt tid och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den tydligheten inger förtroende, och det syns i det färdiga arbetet.
Kvalitet i varje skede.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag är väldigt tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Städservice Stockholm!