Bloggen
Vi kan bara säga bra saker om det här företaget!
Det som fick mig att känna mig trygg var deras närvaro i samtalen. De ställde genomtänkta frågor, lösningar som förtydligade vägen framåt samt tydliga besked när något behövde ändras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de hörde av sig när de lovat och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den insynen skapar lugn, och det känns i helheten.
Från första idé till leverans är det kvalitet i varje steg.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De kombinerar ordning och hjärta på ett sätt som gör samarbetet både enkelt och trevligt. Jag uppskattar verkligen deras insats och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Städservice Ursvik!