Bloggen
Det går bara att säga bra saker om detta företag.
Det som gjorde störst intryck var deras sätt att lyssna in. De ställde genomtänkta frågor, lösningar som förtydligade vägen framåt samt tydliga besked när något behövde ändras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de kom tillbaka med besked i rätt tid och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den tydligheten inger förtroende, och det känns i helheten.
Kvalitet i varje fas!
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Golvläggning Göteborg!