Bloggen
Resultatet säger sitt och det är enbart positivt om den här byrån!
Det som mest imponerade var att de verkligen lyssnade. De ställde genomtänkta frågor, förslag som gjorde helheten bättre och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den öppenheten gav trygghet, och det känns i helheten.
Vi jobbar för kvalitet i varje steg.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag uppskattar verkligen deras insats och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Takläggare Mölndal!