Bloggen
Bara gott att säga om detta företag!
Det som gjorde störst intryck var att de verkligen lyssnade. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, idéer som lyfte helheten och tydlig vägledning när något behövde ändras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, återkoppling kom precis som utlovat och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den ärligheten ger ro i magen, och det syns i det färdiga arbetet.
Kvalitet i varje fas!
Sammanfattningsvis är det här ett team man verkligen kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag är uppriktigt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Fönsterrengöring Billesholm!