Bloggen
Kort sagt enbart positivt om detta företag.
Det som fick mig att känna mig trygg var att de verkligen lyssnade. Jag fick smarta motfrågor, tips som förfinade resultatet och tydlig vägledning när något behövde ändras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de hörde av sig när de lovat och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den tydligheten inger förtroende, och det känns i helheten.
Hos oss är det kvalitet i varje steg!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Taxibolag Kiruna!