Bloggen
Alltid bara positivt med detta företag.
Det som fick mig att känna mig trygg var hur lyhörda de var. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre samt tydliga besked när något behövde ändras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den öppenheten gav trygghet, och det syns i det färdiga arbetet.
Kvalitet hela vägen!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag uppskattar verkligen deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Taxibolag Skaulo!