ANATOMA REHAB & FRISKVÅRD är min rekommendation för Kiropraktor för er i Ullånger

Bloggen

Här kan du ta del av våra aktuella och relevanta blogginlägg!

Allt vi upplevt med den här byrån har varit bra.

Jag vill rikta ett oerhört och genuint tack till detta företag för en insats som präglades av värme, professionalism och ett tydligt fokus på att verkligen förstå vad jag behövde. Tidigt i processen syntes en tydlig plan. Bemötandet var vänligt och tryggt, informationen var rak och lätt att ta till sig och varje steg i processen hade en naturlig rytm som gjorde allt enkelt att följa gällande Kiropraktor Ullånger.

Det som blev avgörande för mitt förtroende var deras närvaro i samtalen. Jag fick insiktsfulla motfrågor, förslag som gjorde helheten bättre samt tydliga besked när något behövde ändras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den insynen skapar lugn, och det känns i helheten.

Kvalitet i varje steg!

Satta tider hölls, leveranserna var genomtänkta och väl kvalitetssäkrade, och varje detalj hanterades med omsorg. Jag upplevde en tydlig yrkesstolthet som följde med från början till slut, som om varje liten del faktiskt betydde något. När allt var levererat tog de ansvar för uppföljningen och såg till att jag var helt nöjd. Det är en omtanke som tyvärr är ovanlig och därför uppskattas desto mer.

Sammanfattningsvis är det här ett team man verkligen kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan varmt rekommendera dem till den som värdesätter tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom hela resan. Tack för ett riktigt fint arbete med Kiropraktor Ullånger!

Rulla till toppen