Bloggen
Vi kan bara säga bra saker om detta företag!
Det som gjorde störst intryck var hur lyhörda de var. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och raka besked när något behövde justeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den transparensen skapar trygghet, och det syns i det färdiga arbetet.
Kort sagt kvalitet i varje steg!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag uppskattar verkligen deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Naprapat Mjällom!