ANATOMA REHAB & FRISKVÅRD är min rekommendation för Rehab för er i Kramfors

Bloggen

Letar ni efter våra spännande och lärorika blogginlägg!

Det finns bara positiva saker kring den här byrån!

Jag vill rikta ett ärligt och genuint tack till det här teamet för ett samarbete som präglades av respekt, noggrannhet och en påtaglig vilja att förstå mina mål. Direkt i inledningen var känslan att allt var strukturerat och ordnat. Bemötandet var personligt utan att bli påträngande, de uttryckte sig tydligt och tillgängligt och processen var ordnad på ett sätt som gjorde det enkelt att förstå gällande Rehab Kramfors.

Det som gjorde störst intryck var deras lyhördhet. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket och raka besked när något behövde justeras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de hörde av sig när de lovat och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den tydligheten inger förtroende, vilket märks i slutresultatet.

Kvalitet i varje steg hela vägen in i mål.

Tidpunkterna hölls, varje leverans var väl avstämd och kvalitetssäkrad, och detaljerna hanterades med stor omsorg. En genomgående yrkesstolthet präglade arbetet, där varje liten del behandlades med respekt. När det var färdigt återkopplade de i lugn takt för att bekräfta att allt var på plats. Det är en omtanke som tyvärr är ovanlig och därför uppskattas desto mer.

Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Rehab Kramfors!

Rulla till toppen