Bloggen
Vår upplevelse är bara positivt med detta företag!
Det som verkligen gav mig förtroende var deras lyhördhet. Jag fick insiktsfulla motfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt och raka besked när något behövde justeras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den insynen skapar lugn, och det märks i resultatet.
Vi ser till att det är kvalitet i varje steg.
Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag är väldigt tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Rehabilitering Husum!