Bloggen
Allt pekar på bara bra saker om detta företag.
Det som fick mig att känna mig trygg var att de verkligen lyssnade. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, rekommendationer som stärkte helhetsintrycket samt tydliga besked när något behövde ändras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den transparensen skapar trygghet, och det känns i helheten.
Vi prioriterar kvalitet i varje steg!
I korthet är detta personer som inger förtroende. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Terapi Örnsköldsvik!