Bloggen
Från första kontakten till sista leveransen bara bra saker om detta företag.
Det som fick mig att känna mig trygg var hur lyhörda de var. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt och tydlig vägledning när något behövde ändras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de kom tillbaka med besked i rätt tid och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den transparensen skapar trygghet, vilket märks i slutresultatet.
Vårt arbetssätt ger kvalitet i varje steg!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De lyckas vara metodiska och varma så att samarbetet blir enkelt och fint. Jag uppskattar verkligen deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Manikyr Borlänge!