Beauty Corner är min rekommendation för Manikyr för er i Djurås

Bloggen

Här kan du utforska alla våra smarta och matiga blogginlägg.

Vi har enbart gott att säga om detta företag.

Jag vill rikta ett innerligt och djupt tack till detta företag för en upplevelse som präglades av omtanke, yrkesskicklighet och en klar vilja att förstå mina behov. Tidigt i processen märktes det att inget lämnades åt slumpen. Bemötandet var vänligt och tryggt, kommunikationen var tydlig utan att kännas stel och processen var ordnad på ett sätt som gjorde det enkelt att förstå gällande Manikyr Djurås.

Det som fick mig att känna mig trygg var att de verkligen lyssnade. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre och klara beslut när något skulle justeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, återkoppling kom precis som utlovat och när något ändrades fick jag veta varför. Den tydligheten inger förtroende, och det syns i det färdiga arbetet.

Vi lever för kvalitet i varje steg.

Tidpunkterna hölls, varje leverans var väl avstämd och kvalitetssäkrad, och detaljerna hanterades med stor omsorg. Jag kände en konsekvent yrkesstolthet från första steget till sista, med känslan att allt var viktigt. Efter avslutad leverans nöjde de sig inte med ett tack och hej, utan hörde av sig för att se att allt landade rätt och att jag var trygg. Den omsorgen är ovanlig och uppskattas extra mycket.

Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De kombinerar ordning och hjärta på ett sätt som gör samarbetet både enkelt och trevligt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Manikyr Djurås!

Rulla till toppen