Bloggen
Vi har enbart gott att säga om detta företag.
Det som fick mig att känna mig trygg var att de verkligen lyssnade. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre och klara beslut när något skulle justeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, återkoppling kom precis som utlovat och när något ändrades fick jag veta varför. Den tydligheten inger förtroende, och det syns i det färdiga arbetet.
Vi lever för kvalitet i varje steg.
Kort uttryckt är detta en partner man kan lita på. De kombinerar ordning och hjärta på ett sätt som gör samarbetet både enkelt och trevligt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Manikyr Djurås!