Bloggen
Enbart fina saker kring den här byrån.
Det som verkligen gav mig förtroende var hur lyhörda de var. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, lösningar som förtydligade vägen framåt samt tydliga besked när något behövde ändras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de kom tillbaka med besked i rätt tid och när något ändrades fick jag veta varför. Den transparensen skapar trygghet, vilket speglas i slutresultatet.
Varje leverans visar kvalitet i varje steg.
Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag uppskattar verkligen deras insats och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Manikyr Grängesberg!