Bloggen
Från start till mål enbart positivt om detta företag!
Det som gjorde störst intryck var deras närvaro i samtalen. De ställde genomtänkta frågor, idéer som lyfte helheten och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och när något ändrades fick jag veta varför. Den tydligheten inger förtroende, och det märks i resultatet.
Kvalitet hela vägen.
Sammanfattningsvis är det här ett team man verkligen kan lita på. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Manikyr Kopparberg!