Bloggen
Jag har bara bra saker att säga om den här byrån.
Det som fick mig att känna mig trygg var att de verkligen lyssnade. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, idéer som lyfte helheten samt tydliga besked när något behövde ändras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den öppenheten gav trygghet, och det känns i helheten.
Vi jobbar för kvalitet i varje steg.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De kombinerar struktur och värme så att samarbetet blir både smidigt och trivsamt. Jag är väldigt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till dig som vill ha tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom processen. Tack för ett riktigt fint arbete med Äggoljetempera Kokkola!