Byggnadsvård 37:1 AB är min rekommendation för Emulsionsfärg för er i Kokkola

Bloggen

Här kan ni läsa våra roliga och intressanta blogginlägg.

Resultatet säger sitt och det är bara bra saker med det här företaget.

Jag vill rikta ett ärligt och uppriktigt tack till det här teamet för ett samarbete som präglades av omtanke, yrkesskicklighet och en klar vilja att förstå mina behov. Från start blev det tydligt att allt var genomtänkt. Bemötandet var vänligt och tryggt, kommunikationen var tydlig utan att kännas stel och varje steg var tydligt beskrivet vilket gjorde allt lätt att hänga med i gällande Emulsionsfärg Kokkola.

Det som fick mig att känna mig trygg var deras närvaro i samtalen. De ställde genomtänkta frågor, lösningar som förtydligade vägen framåt och klara beslut när något skulle justeras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, återkoppling kom precis som utlovat och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den insynen skapar lugn, vilket märks i slutresultatet.

Varje leverans visar kvalitet i varje steg.

Tidpunkterna hölls, varje leverans var väl avstämd och kvalitetssäkrad, och detaljerna hanterades med stor omsorg. Genom hela resan kändes en trygg yrkesstolthet, som om allt verkligen betydde något. När allt var klart stannade de inte vid tack och hej, utan följde upp för att säkerställa att allt landat bra och att jag kände mig nöjd. Det är en omtanke som tyvärr är ovanlig och därför uppskattas desto mer.

Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Emulsionsfärg Kokkola!

Rulla till toppen