Bloggen
Kort sagt enbart positivt med det här företaget!
Det som verkligen gav mig förtroende var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, idéer som lyfte helheten och tydlig vägledning när något behövde ändras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, återkoppling kom precis som utlovat och när något ändrades fick jag veta varför. Den insynen skapar lugn, och det märks i resultatet.
Varje leverans visar kvalitet i varje steg!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Jag är väldigt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Emulsionsfärg Luleå!