Bloggen
Inget annat än bra saker med den här byrån!
Det som verkligen gav mig förtroende var deras sätt att lyssna in. Samtalen innehöll träffsäkra följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, de kom tillbaka med besked i rätt tid och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den öppenheten gav trygghet, och det syns i det färdiga arbetet.
Våra leveranser håller kvalitet i varje steg!
Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De förenar ordning och omtanke vilket gör att samarbetet flyter på och känns bra. Jag är väldigt tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Isolering Luleå!