Bloggen
Kunderna har bara gott att säga om den här byrån.
Det som verkligen gav mig förtroende var att de verkligen lyssnade. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, idéer som lyfte helheten och ärliga svar när något behövde korrigeras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den ärligheten ger ro i magen, och det syns i det färdiga arbetet.
Varje steg håller hög kvalitet!
Allt som allt handlar det om ett gäng som man med rätta kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som sätter värde på tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang hela vägen. Tack för ett riktigt fint arbete med Linoljesåpa Kalajoki!