Bloggen
Bara gott att säga om den här byrån!
Det som fick mig att känna mig trygg var deras närvaro i samtalen. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, förslag som gjorde helheten bättre och klara beslut när något skulle justeras. Det slutade aldrig i ett ”vi hör av oss” utan återkoppling, återkoppling kom precis som utlovat och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den öppenheten gav trygghet, och det syns i det färdiga arbetet.
Processen är byggd för kvalitet i varje steg!
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De kombinerar ordning och hjärta på ett sätt som gör samarbetet både enkelt och trevligt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Linoljesåpa Skellefteå!