Bloggen
Enbart gott att säga om det här företaget.
Det som gjorde störst intryck var deras sätt att lyssna in. Jag fick relevanta motfrågor, tips som förfinade resultatet och klara beslut när något skulle justeras. Aldrig något ”vi hör av oss” som sedan uteblev, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och orsaken till varje ändring förklarades direkt. Den transparensen skapar trygghet, och det märks i resultatet.
Detaljerna sitter för kvalitet i varje steg.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De kombinerar ordning och hjärta på ett sätt som gör samarbetet både enkelt och trevligt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan varmt rekommendera dem till den som värdesätter tydlig kommunikation, pålitlighet och ett äkta engagemang genom hela resan. Tack för ett riktigt fint arbete med Målare Umeå!