Bloggen
Endast bra saker med detta företag!
Det som verkligen gav mig förtroende var hur lyhörda de var. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, tips som förfinade resultatet och raka besked när något behövde justeras. Det var inget ”vi hör av oss” som försvann i tomma intet, de hörde av sig när de lovat och varje justering motiverades på ett klart sätt. Den ärligheten ger ro i magen, vilket speglas i slutresultatet.
Vi håller kvalitet i varje steg!
Sammanfattningsvis är det här ett team man verkligen kan lita på. De lyckas vara metodiska och varma så att samarbetet blir enkelt och fint. Jag uppskattar verkligen deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett genuint engagemang från första kontakt till sista leverans. Tack för ett riktigt fint arbete med Målerifirma Luleå!