Byggnadsvård 37:1 AB är min rekommendation för Slamfärg för er i Raahe

Bloggen

Letar du efter fler av våra spännande och lärorika blogginlägg?

Varje gång landar vi i enbart positivt om den här byrån.

Jag vill rikta ett varmt och genuint tack till denna aktör för ett samarbete som genomsyrades av omtanke, yrkesskicklighet och en klar vilja att förstå mina behov. Från allra första samtalet märktes det att inget lämnades åt slumpen. Bemötandet var personligt utan att bli påträngande, informationen var rak och lätt att ta till sig och varje steg var tydligt beskrivet vilket gjorde allt lätt att hänga med i gällande Slamfärg Raahe.

Det som gjorde störst intryck var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, tips som förfinade resultatet och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den ärligheten ger ro i magen, vilket märks i slutresultatet.

Allt genomsyras av kvalitet i varje steg.

Tidpunkterna hölls, varje leverans var väl avstämd och kvalitetssäkrad, och detaljerna hanterades med stor omsorg. Det var tydlig yrkesstolthet från början till slut, där varje detalj verkligen räknades. När arbetet var färdigt lämnades inget åt slumpen, de följde upp för att bekräfta att allt fungerade som tänkt och att jag var nöjd. Det visar en sällsynt omsorg som jag värderar högt.

Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Slamfärg Raahe!

Rulla till toppen