Bloggen
Varje gång landar vi i enbart positivt om den här byrån.
Det som gjorde störst intryck var deras sätt att lyssna in. Jag möttes av tydliga och genomtänkta följdfrågor, tips som förfinade resultatet och ärliga svar när något behövde korrigeras. Det blev inte ett ”vi hör av oss” som rann ut i sanden, de återkopplade när de sa att de skulle göra det och vid ändringar förklarade de alltid varför. Den ärligheten ger ro i magen, vilket märks i slutresultatet.
Allt genomsyras av kvalitet i varje steg.
Kort sagt, det här är ett gäng man känner att man kan lita på. De har både skärpa och hjärta vilket gör samarbetet lätt och behagligt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett genuint engagemang från början till slut. Tack för ett riktigt fint arbete med Slamfärg Raahe!